GWARANCJA JAKOŚCI I SERWIS
Logo HERBALIFE™ stanowi Twoją gwarancję wysokiej jakości produktów, wsparcia, które razem z nimi otrzymujesz oraz satysfakcji. Możesz mu zaufać.
Od 1980 roku Herbalife przoduje w udoskonalaniu indywidualnych rozwiązań z zakresu odżywiania korzystając z doświadczeń zespołu zaufanych konsultantów. Tworzy zaawansowane produkty, które przynoszą wyraźne korzyści milionom ludzi w ponad 80 krajach na całym świecie.
Produkty są wytwarzane przy użyciu wysokiej jakości składników, wg. ściśle kontrolowanych, restrykcyjnych procedur i odpowiadają normom i regulacjom prawnym krajów, w których są sprzedawane.
30-DNIOWA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
Czujemy się na tyle zobowiązani do dostarczenia Ci produktów skutecznych i o wysokiej jakości, że dajemy Ci również 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.Jeżeli nie jesteś w pełni, z jakiegokolwiek powodu, zadowolony z któregoś produktu możesz go po prostu zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu - otrzymasz pełen zwrot kosztów. W ten sposób chcemy dać Ci pewność Twej pełnej satysfakcji.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji z tytułu "Gwarancji Herbalife" dla identyfikacji transakcji z Dystrybutorem Herbalife.
REKLAMACJE LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 30 MAJA 2014
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerami telefonu dostępnymi w dziale KONTAKT
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok[at]mojafigura.pl udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji oraz odstąpienia od umowy znajdują się w dziale REGULAMIN